Rabu, 3 September 2008

Semalam Hari ini ku...

Assalamualaikum...hari ini adalah hari ketiga umat islam berpuasa dan malam keempat terawih di Masjid, di surau dan di kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya...kadang-kadang terlupa jugak hari ni hari rabu...em,biasalah busylah katakan...pada hari khamis lepas saya pulang ke JB kerana nak berbuka puasa bersama-sama keluarga...berita yang kurang menggembirakan iaitu nenek saya sakit dan terpaksa dihantar ke Hospital Pakar Sultanah Fatimah...Hospital Besar Muar...so, puasa pertama aku berbuka di hospital...ish3,best tau buka kat hospital...tak percaya cubalah sendiri...oklah berjumpa di lain masa dan waktu tapi di tempat yang sama..."NicenizaR"
"Perit jerih yang membakar diriku,
susah dan payah bertandang bertalu,
demi memilikimu suatu pengorbanan
pada apa yang aku termampu...
ku pasrah ini anugerah ilahi,
menguji ketabahan lara jiwa,
tak putusku berdoa demi masa depanku
tidak mungkin aku akan berpaling...
di sini ku petik kerdipan harapan,
kini jadi api sinaran mentari,
semoga cahyanya menjadi naungan
seribu tahun lagi...."
Jumpa Lagi...

Tiada ulasan: