Isnin, 12 Januari 2009

Bertemu Kembali...

Salam, hari ini hari isnin bersamaan 13 januari 2009...em,tak tahu nak cerita apa sebenarnya...he3...actually,saje je nak penuhkan ruang untuk blog saya ni...sedar tak sedar dah 22 tahun saya hidup kat dunia ni,banyak pengalaman pahit dan manis yang saya dapat...masa kecik,masa remaja dan remaja dewasa...hu3...begitulah sedar tak sedar saya dah 3 tahun belajar di USIM...insyaAllah lagi setahun saya akan menamatkan pengajian saya dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Kaunseling dengan Kepujian...emmm,semester ini saya ada pra-pratikum selama sebulan...fikir punya fikir rasanya dah tak terfikir nak wat pratikal kat mana...he3...rasa-rasanya kat hospital permai kot...he5...tapi apa-apa pun saya mesti yakin untuk berhadapan dengan masyarakat kerana saya bakal menjadi seorang kaunselor satu hari nanti InsyaAllah...AMIN...

Em,rasanya dah panjang lebar menaip...so,kita jumpa di arena taipan yang lain...InsyaAllah..."Kita bukan gagal tetapi belum berjaya"...

Tiada ulasan: