Ahad, 19 April 2009

Minggu Exam..."SaTu TrAnSfoRmasi..."

Salam...bulan ni adalah bulan yang mempunyai satu perubahan coz saya akan menghadapi Final Exam semester 6...Isnin ni bermulalah paper pertama saya iaitu kaunseling tempat kerja dan lusa kaunseling keluarga...seterusnya pada 30 April, saya ada dua paper iaitu sebelah pagi undang-undang keluarga di malaysia dan sebelah petang pula psikologi bilazim dan paper terakhir pada 4 mei 2009 kaunseling pemulihan dadah...em,tapi tak abis lagi...he5....pada 8 mei pula kami pelajar kaunseling tahun 3 akan ke PERSADA untuk menemuramah bekas penagih yang sudah pulih secara sepenuhnya untuk kami mencipta satu naratif semperna sambutan ke-10 PERSADA....selepas itu pula, pada 17 mei 2009 saya akan menjalani pra-pratikum dan saya memilih Hospital Permai, Tampoi sebagai tempat pra-pratikum saya...nape saya pilih situ???emmm...ok2, saya jawab ni....sebab saya nak merasa bagaimana suasana hendak berhadapan dengan orang yang tidak normal coz sebelum saya berada dalam suasana orang yang normal...huhuhu...so, itulah cabarannya...saya perlu tabah dan cekal untuk menghadapinya...chaiyok nizar...anda boleh!!!!JUMPA LAGI YE>>>>

Tiada ulasan: